maandag 21 december 2009

Bericht van Rex


Zo nu eens een berichtje van mijzelf, waar het tenslotte al die maanden al over gaat. Ik woon nu ongeveer 7 weken bij mijn nieuwe baasjes.
Ik heb het heel erg naar mijn zin hier, ik mag de hele dag op de bank liggen als ik wil en s'nachts lig ik heerlijk op het bed van mijn allerliefste vriendinnetje Rebecca. Als ze bang is dan voel ik dat en kruip ik gewoon naar boven en geef ik haar een paar likjes en dan slaapt ze weer verder. Ja ik ben wel eens een beetje stout geweest maar dat komt omdat ik nog niet zo goed weet wat ik wel mag en niet mag. Zal ik eens vertellen wat allemaal gedaan heb? Ik heb s'nachts eens op een playmobilpoppetje gekauwd, dat vond mijn vriendinnetje niet zo leuk dus dat doe ik maar niet meer. Maar goed ze laat ze nu ook niet meer op de grond liggen dus eigenlijk heb ik die mevrouw gewoon een beetje geholpen bij de opvoeding zal ik maar zeggen, best goed he!

Ook heeft ze een heel zacht groen vloerkleed in haar kamer en ik dacht dat dit gras was dus heb ik daar toch aan staan trekken.... totdat ik door had dat het helemaal geen gras was. Toen was die ene mevrouw wel een beetje boos op mij. Ik heb toch wel het idee dat zij de baas is en ik doe erg mijn best om naar haar te luisteren. Ze kan best wel streng zijn hoor maar ze geeft me als ik goed mijn best doe hele lekkere snoepjes dus ik geloof dat ik haar toch wel aardig vind!

Die meneer maakt altijd grapjes met mij, dus dan doe ik dat ook bij hem! Ga ik lekker aan de riem trekken als we uit gaan en spring ik tegen hem op als hij gek doet, best leuk hoor. Maar dan mag dat weer niet van de mevrouw, dus doe ik dat lekker als zij er niet bij is!
Ik ben ook dol op sloffen en sokken dus als er niemand kijkt sleep ik die stiekem mee naar mijn mand en ga er lekker een beetje op kauwen maar ik maak ze niet kapot hoor, ik zou niet durven!

Wat ik wel vervelend vind is dat ze hier veel van de harde knallen met van die flitsen hebben, mijn baasje zegt dat dat over een tijdje weer over is en dat ik niet bang hoef te zijn. Maar daar geloof ik nog niet zoveel van, nou ik doe lekker mijn poten over mijn oren en doe net of ik niet bang ben. (ik ben het wel hoor....maar ja een echte stoere hulphond mag natuurlijk niet bang zijn dus ik doe mijn best hoor!)

Mijn vriendinnetje speelt lekker vaak met me en ook praat ze veel tegen me, veel mensen denken dat ik dat niet snap maar ik begrijp haar heel goed hoor. Ook als ze verdrietig is of boos dan ga ik haar helpen, ik ben tenslotte een echte hulphond en daar ben ik heel erg trots op!
Ik geloof dat ik hier wel mag blijven en daar ben ik blij om want ik vind het heel leuk hier en ik voel me ook best wel een beetje bijzonder en daarom doe ik ook goed mijn best!


Nou ik laat nog wel eens iets van me horen,
Hondegroetjes en een stevige poot van Rex!


Oja, ik had ook nog eens een leuk touw met zo'n bal eraan gehad van die mevrouw en toen ging ik daar lekker binnen mee spelen. Maar een beetje te wild misschien, toen ging het touw heel per ongeluk door een kastdeurtje heen, tja kapot natuurlijk. Maar ja zeg nou zelf dat was ook wel een beetje dom van haar, daar kon ik niets aan doen. ....gelukkig was ze niet boos geworden, en mag ik nu lekker met het touw in de tuin rennen.

2 opmerkingen: